Marketing

AMPB Marketing stelt zich ten doel om met u een strategisch-, tactisch- en operationeel plan te ontwikkelen om uw onderneming te positioneren en hierdoor concurrentievoordeel te behalen met als doel meer opdrachtgevers of klanten te genereren.

Een onderneming valt of staat doorgaans met het bereiken van de juiste doelgroep. Deze mensen gaan uiteindelijk uw producten kopen of gebruikmaken van de diensten die u aanbiedt.

Als er geen vraag naar een bepaalt product of dienst is, hoe mooi of goed ze ook zijn, zal er weinig tot niets van verkocht worden. Zodra u heeft bepaald waar de specifieke behoefte ligt van potentiële klanten, kun je hier jouw product of dienst op aanpassen. Durf onder andere als onderneming te specificeren, segmenteer de markt, maak een klantanalyse, voer een marktonderzoek uit en wijk niet te veel af van de vastgestelde doelgroep.

Marketingkracht AMPB

  • Hoe positioneer ik mij t.o.v. de concurrenten en de markt
  • Wat is mijn concurrentievoordeel
  • Wat zijn mijn kerncompetenties
  • Onderzoeken wie de doelgroep is
  • Welke strategie past het beste bij mijn onderneming
  • Wat heb ik nodig om mijn doelstelling te halen
  • Hoe krijg ik meer klanten
  • Hoe krijg ik meer marktaandeel
  • Hoe krijg ik een grotere naamsbekendheid
  • Hoe introduceer ik mijn product


Opdrachtgevers AMPB

Producenten

Bouwondernemer

Projectontwikkelaars

Architecten, bouwkundig ontwerp-en adviesbureau